vineri, 25 decembrie 2015

Demitizare

,,Moș Crăciun” bezmetic și imoral,
Nu mai am nevoie de tine!
Acum îmi fac eu însumi cadouri.
N-am nevoie de ajutorul tau!
O sa-i spun asta si lui Dumnezeu.



Oricum,El cunoaste situatia,
Stie ca esti doar un mit.
De-aceea,fii pregatit sa-ti dau o veste mare:
In curand prezenta ta va ajunge la sfarsit!

Si n-ai să-i mai scoti din minte pe acei parinti
Pe care i-ai determinat sa-si minta copiii
Ca ai sa vii in miez de noapte;
Cine nu stie,sa ma-ntrebe:in care era?

Poate o sa mai aveți nesansa
De a trai in secolele XII-XVIII
Ca societatea sa va ofere
Posibilitatea si dreptul de a mai trai in superstitii,
De a tine mereu stramosestile traditii.

Si-atuci cine va va oferi solutii
De a scapa din saracie,din obida si sclavie?
,,Mosul”,care din copilarie nu v-a mai cautat?!
Mitul,pe care o viata-ntreagă l-ati asteptat,l-ati căutat.
Acela o sa va salveze din starea-n care v-ati aflat,
Daca poate salva pe cineva cu-adevarat.
Dar de astfel de sperante eu m-am vindecat!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu